30 Aralık 2016 Cuma

Sen, ben, biz.

Yüzünün kimliği gözlerin
Kapadın mı hükümsüzsün
Hiç bir hak iddia edemem arzularıma dair. 
Yorulurum orada bir göz düşünmekle
Üstüne bir kirpik, hülyalı bakışlar...
Benim işim değil, zorlanırım.
Sağım solum hayal olur.
İstemem...
Sen varken hayal kurmak ayıptır buralara
Zihnimi istemem yanımda sen varken
Varlığın yaşamak için kabulumdür.
 Bilirim önceleri zihin işçiliğimi,
buralarda yüz bulmayan rüyalara daldığımı.
Terleyerek uyandım hep, kırılmış.
Yorgun
Hasar bıraktığı da oldu daldığım dehlizlerin
Amma yürüdüm kabul edebileyim diye.
Çok sorular kendime.
Bir mahmurluk anında gördüm kaçamaklarımı ,sıgındıklarımı
Hiçbiri sen gibi, ben gibi değildi. 
Neydi onlar? 
Kimin yapımıydı onlar?  
Baktım ki biz daha kudretliyiz
Baktım biz evladiyeliğiz
Baktım ; evladım  elimde  
Baktım ; evladımın diğer eli 
Yer arayıp duruyor zamanda...


Yaşamakla haşır neşirim şu sıra. 
Kapamıyorum gözlerimi ,
En iyisi sen de kapama gözünü...
Lazım oldu mu senin yerine de uyurum,
Ağlarım belki , senin gözlerin parlar. 
Ama tembellik yapmanı da istemem. 
Bak isterim, gör isterim. 
Kelimeye zahmet gerektirme isterim. 
Olanı bil, kendinde beni sev isterim.
Bil ki bende ne görüyorsan güzel olan
Hatırı sendedir...


1 yorum:

  1. Çok anlamlı bir yazı olmuş tebrik ederim. ��

    YanıtlaSil