18 Ocak 2017 Çarşamba

Rüya.

Rüyamda sevgi gördüm...
Ve izini kaybetmiyeyim diye
Uyudum saatlerce. 

Şehir beni uyandırsa da
Alsa da sevgiden
Karartıp gözümü ,
Etrafında çizgilerin belirsizliğine aldırmadan
Sımsıkı kapattım. 
Karanlıkta bulurum dedim,
Aydınlığın benden almak istediğini. 

Bir çocuk nasıl koşarsa salıncağa
Öyle koşayım istedim,
Eğlesin beni. 
Salıncakta en uzağa atlamak,
çocukluğun sevdasıdır ki ;
Atlamak bile istemedim. 
Kafamı yatırıp geriye göğe baka baka,
Ayaklarımı değmesin diye yere ,
Bir ileri bir geri 
Rüyamda sevgi gördüm.


4 yorum:

  1. Bunu senmi yazdın ?

    YanıtlaSil
  2. Yazılarınız okuduğumda içime bi sıcaklık doluyor. Sanki köy sobasına soğuktan kızaran ellerimi yaklaştırıyo gibi. Eğer çok yaklaştırırsam elim yanar ama yaklaştırmazsamda üşürüm gibi. O yüzden çok dalmamaya çalışıyorum. Nede olsa aşırı doz öldürür

    YanıtlaSil
  3. Edebi kişiliğine hayran oldum..

    YanıtlaSil
  4. Gercekle ruyayi ne ayirir,
    Olum mu gerekir o guzel ruyalardan,
    O sonsuz sevdalardan uyanmamak icin...
    Olene kadar bitme ihtimali var cunku,
    Sevginin kirlenme ihtimali,
    Zipladiginda salincaktan,
    Burnunun kanama ihtimali...

    En guvenilir, en guvenlisi,
    Ayaklarin degmiyorsa yere henuz cocuksundur,
    Gokte ister bulut olsun ister yildiz,
    Masaldir kafanda hepsi,
    Zamanin vardir goge bakmaya,
    Gucun vardir ister ziplamaya ister durmaya,
    Cesaretin vardir sevmeye,
    Cunku burnun daha hic kanamamistir...

    YanıtlaSil