21 Temmuz 2014 Pazartesi

Bugün

Bugün hiç acelem yok, hayatı aaamaaaaann 'lı yaşıyorum.
Kaygımı da almamışım çıkarken. Bir adam sigarasını yakarken kaygımı sordu ceplerime baktım bulamadım.
Gaipten keyifler duyuyorum. Sürekli sular akıyor bi yerden, ben uyurken şehir çok içmiş ve kusmuş olmalı.
Ee tabi şehir, haritada durduğu gibi durmuyor!

Yorgunum galiba biraz,  dün gece hangi şehirleydim kim bilir. Sabaha karşı telaş usulca not bırakmadan kapıyı çekmiş gitmiş...
İnsanlar koşturdu ilk defa, etrafıma bakındım, bir vapur düdüğü dindirmedi zaten olmayan merakımı.
Ben yürüdüm, bir ara onlardan etkilenip hızlandım, iki adım sonra geldim kendime
Yavaşladım. Kendimleştim tekrar.
Sonra yavaş yavaş yürüdüm insanlar koşarken, telaşsız bindim vapura.  Arkada en güzel yeri bana ayırmış vapur ahalisi, ben de kıramadım heveslerini oturdum. Bilmezler ki orası güzel diye oturmadım ben, bendendir güzelliği.
Hava bile biraz amaaaaannncı bugün, yaprağın kıpıdayası yok rüzgarın kıpırtadatası. Alan razı satan razı. Ha bir tek güneşin çıkası var ama bulutların açılmayası.
Güneş öyle güzel yaramazlıklar yapar!
Severim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder