26 Mart 2015 Perşembe

İki laf

Bir iç güvey var boğazımda, yorgun, beni yorar.
Suratımdaki karışlar beşi geçkin,
Nedir bu dizime vuran diyorum, biri mendil veriyor.
Kalp pinti.
Hali hazırda iki muhabbet var edemiyorum onu da.
Susuyorum. Kuru ağzım, dilim damağım kuru...
Dil yetmiyor.
Ne anlatmaya, ne ıslatmaya.
Biri benimle konuşuyor, lafları benim belimi kırıyor,
İki laf hala sağlıklı.
İki laf hala iç güvey
İki laf hala tuzu kuru söylenmemekte.
Akşam oldu artık üstü başı kalmadı günün.
Birileri muhakkak bir şeyler kaybetmiştir.
Birileri yorulmuş, birileri umutlanmıştır.
Memleketin dört bir yanından hayaller feveran etmiştir.
Duyanlar duymayanlara anlatıyordur güzel güzel.
Kimi içini döküyordur, kimi dinlermiş gibi yapıp düşünüyordur.
Kimi bir kıyıda utanıyordur.
Kimileri ise daha yargılayacak çok kişi olduğu için mastürbasyon yapıyordur.
Kimi kimsesizdir.
Duruyordur.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder